PT hakee kahta tutkimuskoordinaattoria työn taloustieteen sekä julkistalouden lohkoille

Palkansaajien tutkimuslaitos (PT) on riippumaton taloustieteellinen tutkimuslaitos. Tutkimuksen painopisteitä ovat työmarkkinoiden, julkisen talouden sekä makrotalouden tutkimus. Tutkijat tekevät korkeatasoista taloustieteellistä tutkimusta ja soveltavaa tutkimusta päätöksenteon tueksi.

PT hakee kahta

Tutkimuskoordinaattoria

vakinaiseen työsuhteeseen työn taloustieteen sekä julkistalouden tutkimuslohkoille.

Koordinaattorit vastaavat tutkimuslohkonsa tutkimustoiminnasta strategisten tavoitteiden ja painopisteiden mukaisesti oman tutkimustyönsä ohella. Tehtävään haetaan taloustieteestä väitellyttä tutkijaa, jolla on näyttöä tieteellisesti korkeatasoisesta tutkimuksesta tutkimuslohkon aihepiiristä sekä kokemusta hankkeiden johtamisesta. Tehtävänä on koordinoida alueen tutkimusta, hakea tutkimusrahoitusta sekä tukea tutkijoiden keskinäistä yhteistyötä. Tutkimuskoordinaattori toimii lisäksi asiantuntijana erilaisissa työryhmissä sekä osallistuu julkiseen talouspoliittiseen keskusteluun.

Tarjoamme aktiivisen ja innostavan tutkimusyhteisön sekä erinomaiset edellytykset tehdä korkealaatuista ja riippumatonta tutkimusta.

Hakemukset ja CV pyydetään lähettämään viimeistään 17.11.2019 osoitteeseen: koordinaattori@labour.fi.

Lisätietoja:

Tutkimusjohtaja Tuomas Kosonen puh. 040 940 2336 ja johtaja Elina Pylkkänen puh. 040 940 1950.