PT hakee nuorempaa tutkijaa määräaikaiseen työsuhteeseen

Palkansaajien tutkimuslaitos hakee nuorempaa tutkijaa ajalle 28.8.–31.12.2017 liikenteeseen kohdistuvaa verotusta tarkastelevaan tutkimushankkeeseen. Arvostamme julkistaloustieteen kysymysten tuntemista, taloustieteellistä jatkokoulutusta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Erityisesti Stata-tilasto-ohjelman käytön sujuva osaaminen katsotaan hakijalle eduksi.

Tehtävänkuvaan kuuluu laajojen mikroaineistojen tarkastelu ja analysointi Stata-ohjelmalla. Hankkeen vanhemmat tutkijat perehdyttävät työhön ja ohjaavat työn edistymistä.

Palkansaajien tutkimuslaitos tarjoaa ilmapiiriltään hyvän ja aktiivisen työyhteisön. Tutkimushankkeessa nuorempi tutkija pääsee tekemään laadukasta tutkimusta ajankohtaisista yhteiskunnallisen keskustelun kohteena olevista aiheista.

Lisätietoja tehtävästä antaa laitoksen tutkimusjohtaja Tuomas Kosonen. Hakemukset pyydämme toimittamaan 7.7.2017 mennessä osoitteeseen tuomas.kosonen@labour.fi tai Palkansaajien tutkimuslaitos, Pitkänsillanranta 3 A, 00530 Helsinki.